ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΓΙΑ ΤΑΚΤΙΚΕΣ ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΣΗΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΟΥ ΚΟΙΝΟΥ

Δημοσιεύθηκε 23.08.2017 από τη στην κατηγορία Δελτία Τύπου

 

Ο Εμπορικός Σύλλογος Βόλου, με αφορμή επανειλημμένα παράπονα και καταγγελίες πελατών για κατάστημα αθηναϊκών συμφερόντων που λειτουργεί στην πόλη μας, συνιστά στο καταναλωτικό κοινό της πόλης να απευθύνεται σε τοπικά εμπορικά καταστήματα που διαθέτουν την προσωπική επαφή ως προτέρημα για την καλύτερη εξυπηρέτηση του.

Δυστυχώς, καταστήματα που λειτουργούν με παραπλανητικές τακτικές για τον πελάτη γίνονται αφορμή δυσφήμισης του εμπορικού κλάδου. Ο Σύλλογος δέχθηκε προσωπικές καταγγελίες πελατών καταστήματος υπόδησης που εδρεύει στο Βόλο αλλά δεν εξυπηρετεί τοπικά συμφέροντα, ότι αναγραφόταν σε πινακίδα πως τα προϊόντα, τα οποία εμπορεύεται, είναι ελληνικής κατασκευής, το οποίο δεν ανταποκρινόταν στην πραγματικότητα. Τα προϊόντα είχαν κατασκευαστεί σε χώρα τρίτου κόσμου και η τακτική του καταστήματος έγκειται σε παραπλάνηση του καταναλωτή. Έπειτα από παρατηρήσεις και έκφραση δυσαρέσκειας των πελατών του αναγκάστηκε να αφαιρέσει την επιγραφή από την προθήκη του καταστήματος του.

Άλλο περιστατικό παραπλάνησης έλαβε χώρα τις πρωινές ώρες της ημέρας από πλανόδιους πωλητές, οι οποίοι πωλούσαν καλλυντικά απομίμησης μεγάλων εταιρειών με ψευδή δικαιολογία, ότι τα καλλυντικά είναι γνήσια και βρίσκονται σε έκπτωση. Τέτοιου είδους τυχοδιωκτισμοί πωλητών, που μεταβαίνουν στην πόλη μας παραπλανώντας το κοινό και δημιουργώντας αναστάτωση στην αγορά θα βρίσκονται στο στόχαστρο καταγγελιών.

Ως εκ τούτου, εφιστάται μεγάλη προσοχή στους καταναλωτές της πόλης να μην γίνονται θύματα επιτήδειων που προκαλούν σύγχυση και κακή φήμη στην αγορά του τόπου μας. Ακόμη, υπενθυμίζουμε ότι πολλές τοπικές επιχειρήσεις είναι ικανές να καλύψουν τις ανάγκες όλων των καταναλωτών καθώς διαθέτουν μεγάλο εύρος τιμών ξεκινώντας από το πιο φθηνό, σωστή σχέση  ποιότητας – τιμής, άμεση εξυπηρέτηση και ανθρώπινο περιβάλλον.

 

Σχολιάστε αυτήν τη δημοσίευση!

Πρέπει να είστε συνδεδεμένος για να μπορέσετε να σχολιάσετε.