ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΧΡΗΣΗ ΜΑΣΚΑΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ

Δημοσιεύθηκε 28.07.2020 από τη

0

Ο Εμπορικός Σύλλογος Βόλου εφιστά την προσοχή στους συναδέλφους εμπόρους κι επιχειρηματίες για την υποχρεωτική χρήση μάσκας προστασίας για όλους, εργαζομένους και πελάτες.

Σύμφωνα με την τελευταία ανακοίνωση του Γενικού Γραμματέα Πολιτικής Προστασίας,  Ν. Χαρδαλιά από αύριο Τετάρτη, 29η Ιουλίου εφαρμόζεται η εντολή υποχρεωτικής χρήσης μάσκας για όλους, εργαζομένους και κοινό σε ΔΕΚΟ, τράπεζες και λοιπά γραφεία εξυπηρέτησης κοινού, σε σούπερ μάρκετ και καταστήματα τροφίμων, στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς και τα ΤΑΞΙ, στα νοσοκομεία, ιατρεία και διαγνωστικά κέντρα, στα καταστήματα λιανικής, και στα κομμωτήρια και κέντρα αισθητικής.

Παρακαλούνται οι συνάδελφοι και οι αγαπητοί πελάτες όπως προσαρμοστούν στα νέα μέτρα προστασίας δημόσιας υγείας για την ασφάλεια όλων.

ΜΕΝΟΥΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΣ

ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΑΣ

Παράταση από την ΑΑΔΕ των προθεσμιών προσαρμογής ταμειακών μηχανών

Δημοσιεύθηκε 22.07.2020 από τη

0

Έπειτα από αίτημα του Εμπορικού Συλλόγου Βόλου στον Διοικητή της Αρχής κ. Γ. Πιτσιλής κοινοποιώντας το στους Βουλευτές Μαγνησίας και με αίτημα φορέων της αγοράς  σε ανακοίνωση που εξέδωσε η ΑΑΔΕ, ο Διοικητής έκανε δεκτό το αίτημα παράτασης αντικατάστασης ταμειακών μηχανών  μέχρι 31 Οκτωβρίου 2020.

Συγκεκριμένα:

– Για την απόσυρση των ξεπερασμένων Φορολογικών Ηλεκτρονικών Μηχανισμών (ΦΗΜ) – ταμειακών μηχανών, που είχαν λάβει άδεια καταλληλότητας τα έτη 2002 έως 2005.
– Για την αναβάθμιση των λογισμικών των χρησιμοποιούμενων ΦΗΜ, που αφορούν στο πρωτόκολλο επικοινωνίας και κρυπτογράφησης (τεχνικές προδιαγραφές) για την διαβίβαση των δεδομένων τους στο πληροφοριακό σύστημα.


Και οι δύο προθεσμίες ήταν προγραμματισμένο να λήξουν την 31η Ιουλίου 2020.
Την δεδομένη χρονική στιγμή όπου οι επιχειρήσεις μετρούν ακόμα τις πληγές τους από τις πρωτοφανείς συνθήκες της πανδημίας του κορωνοϊού και προσπαθούν για την επάνοδό τους στην όποια κανονικότητα, η ΑΑΔΕ με την παράταση των σχετικών προθεσμιών δείχνει να αντιλαμβάνεται ότι, οι εκ μέρους του κράτους παρεμβάσεις και ζητούμενες προσαρμογές πρέπει να γίνονται με γνώμονα την διευκόλυνση του επιχειρείν και τη διασφάλιση ευνοϊκότερων όρων για την επιβίωσή του.
Ο Εμπορικός Σύλλογος Βόλου στηρίζει τη συμβολή της ΕΣΕΕ, στις σχετικές επικοινωνίες της με το Υπουργείο Οικονομικών, όπου ήδη αναζητεί τρόπους για την επιδότηση του κόστους των αναγκαίων αντικαταστάσεων και αναβαθμίσεων των ΦΗΜ από πόρους του ΕΣΠΑ, προκειμένου το λιανεμπόριο να ανακτήσει σταδιακά τον βηματισμό του.

Αίτημα παράτασης αντικατάστασης ταμειακών μηχανών έως τέλος του 2020.

Δημοσιεύθηκε 16.07.2020 από τη

0

Ο Εμπορικός Σύλλογος Βόλου έχει αποστείλει επιστολή στον Διοικητή της ΑΑΔΕ, κ. Πιτσιλή Γεώργιο προκειμένου να αιτηθεί μια ακόμη παράταση αντικατάστασης των ταμειακών μηχανών, η οποία έχει οριστεί ήδη έως τις 31η Ιουλίου.

Η  αναγκαιότητα διασύνδεσης των ταμειακών μηχανών με την ΑΑΔΕ είχε ανακοινωθεί πολλά χρόνια πριν και είχαμε μπει στη λογική να διαθέτουμε ταμειακές μηχανές με προδιαγραφές, όμως με τα νέα δεδομένα οι προδιαγραφές αυτές δεν αρκούν. Το θέμα αυτό επανήλθε φέτος  με την υποχρεωτική αντικατάσταση τους ή την αναβάθμισή τους, όπου αυτή είναι δυνατή.

Η παράταση που δόθηκε από το Υπουργείο λόγω της πανδημίας ήταν ορθή και ήταν αποτέλεσμα πιέσεων. Θεωρούμε ότι με την μέχρι τώρα αρνητική πορεία της εμπορικής αγοράς είναι αναγκαία μια παράταση μέχρι τέλος του έτους  2020, ώστε να υπάρχει ένα περιθώριο οικονομικής ενίσχυσης των επιχειρήσεων. Το κόστος αντικατάστασης ξεκινά από €300 και ανάλογα με τις ανάγκες της κάθε επιχείρησης μπορεί να είναι μεγαλύτερο, ενώ δεν λείπουν οι περιπτώσεις που επιχειρήσεις διαθέτουν περισσότερες από μία ταμειακές. Στην παρούσα οικονομική συγκυρία, η αντικατάσταση ή ακόμα και η αναβάθμιση της ταμειακής μηχανής, αποτελεί ένα επιπλέον κόστος για την επιχείρηση, η οποία μέχρι σήμερα δεν έχει επανέλθει από το πλήγμα του κορονωϊού.

Θεωρούμε δίκαιο το αίτημα επανεξέτασης της παράτασης μέχρι τέλος του έτους. Άλλωστε η αναμονή τόσων χρόνων δεν επρόκειτο να αλλάξει για μια παράταση επιπλέον μηνών.

Η επιστολή είναι η εξής:

«Κύριε Διοικητά,

Σύμφωνα με την απόφαση της ΑΑΔΕ, συγκεκριμένα πρόκειται για την Αριθμ. Α.1100/7-5-2020 απόφαση της ΑΑΔΕ με θέμα «Τροποποίηση της απόφασης του Διοικητή της Α.Α.Δ.Ε. Α. 1011/16/1.2020 (85Β’)«Απόσυρση από τη χρήση μοντέλων Φορολογικών Ηλεκτρονικών Μηχανισμών (ΦΗΜ), που έλαβαν άδεια καταλληλότητας με βάση τις Α.Υ.Ο.Ο. έχει δοθεί παράταση  έως τις 31 Ιουλίου 2020 η υποχρεωτική απόσυρση των παλαιών ταμειακών μηχανών λόγω της πανδημίας.

Ωστόσο, είναι σημαντικό να τονίσουμε ότι ο επιχειρηματικός κόσμος έπειτα από το οικονομικό πλήγμα που υπέστη λόγω της πανδημίας δεν κατάφερε να βρει το βηματισμό του και παράλληλα παλεύει να ανταπεξέλθει σε συσσωρευμένες υποχρεώσεις. Η άμεση απόσυρση παλαιών ταμειακών μηχανών κι αντικατάστασή τους είναι ένα κόστος άνω των 300€ κι ανάλογα με τις ανάγκες της κάθε επιχείρησης.

Ο Εμπορικός Σύλλογος Βόλου εκφράζοντας την ανησυχία των συναδέλφων αιτείται, λοιπόν,  μια ακόμη παράταση της άνω απόφασης μέχρι τέλος του έτους 2020, ώστε όλοι οι επαγγελματίες να είναι δυνατόν να ανταποκριθούν στα κόστη.

Θεωρούμε ορθό βήμα τη  σύνδεση των ταμειακών μηχανών
με το Taxis για να αποστέλλουν σε αυτό όλα τα δεδομένα των αποδείξεων που θα έχουν εκδοθεί κι αποτελεί μια ανταπόκριση σε εκσυγχρονιστικά μέτρα.

Η διασύνδεση των ταμειακών μηχανών με την ΑΑΔΕ είχε προγραμματιστεί χρόνια πριν για να υλοποιηθεί, γι’ αυτό δεν πιστεύουμε ότι δεν μπορεί έπειτα από μια τόσο ισχυρή οικονομική κρίση 3 μηνών να δοθεί μια επιπλέον παράταση για τη στήριξη της μικρομεσαίας επιχείρησης.»

ΘΕΡΙΝΕΣ ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ 2020

Δημοσιεύθηκε 07.07.2020 από τη

0

Σύμφωνα με το άρθρο 15 του νόμου 4177/2013, οι θερινές εκπτώσεις έτους 2020 θα ξεκινήσουν την Δευτέρα, 13 Ιουλίου και θα ολοκληρωθούν για την πόλη μας Σάββατο, 5 Σεπτεμβρίου.

Υπενθυμίζεται ότι, κατά τη διενέργεια των εκπτώσεων, εκτός από την αναγραφή της παλαιάς και της νέας μειωμένης τιμής των αγαθών και υπηρεσιών που πωλούνται με έκπτωση, επιτρέπεται και η αναγραφή και εμπορική επικοινωνία ποσοστού έκπτωσης.

Εφόσον παρέχεται μειωμένη τιμή σε περισσότερα από το 60% του συνόλου των πωλούμενων ειδών, η επίδειξη του παρεχόμενου ποσοστού έκπτωσης επιβάλλεται, οπότε θα πρέπει να αναγράφεται στην προθήκη του καταστήματος και σε οποιαδήποτε άλλη εμπορική επικοινωνία, ενώ στην περίπτωση που υπάρχουν διαφορετικά ποσοστά έκπτωσης ανά κατηγορίες προϊόντων, θα πρέπει να αναγράφεται το εύρος του παρεχόμενου ποσοστού («από …. % έως …. %»). Σε κάθε άλλη περίπτωση θα αναγράφεται ότι οι εκπτώσεις αφορούν επιλεγμένα είδη με αναφορά στο αντίστοιχο ποσοστό.

Ο τρόπος με τον οποίο υπολογίζεται και προβάλλεται η μειωμένη τιμή, πρέπει να ανταποκρίνεται στην αλήθεια και να είναι ακριβής. Οι καταστηματάρχες θα πρέπει, σε περίπτωση ελέγχου, να είναι σε θέση να αποδείξουν, ότι η παλαιά τιμή πώλησης που αναγράφεται στην πινακίδα, ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα.

Κατά την διενέργεια των τακτικών εκπτώσεων απαιτείται ιδιαίτερη προσοχή, καθώς σύμφωνα με το ισχύον πλαίσιο της παρ. 1 άρθρου 3 της Υπουργικής Απόφασης 56885/10-11-2014 «κατά τη διενέργεια εκπτώσεων, εκτός από την αναγραφή της παλαιάς και της νέας μειωμένης τιμής των αγαθών και υπηρεσιών που πωλούνται με έκπτωση, επιτρέπεται και η αναγραφή και εμπορική επικοινωνία ποσοστού έκπτωσης».  Στην πράξη αυτό σημαίνει ότι η αναγραφή παλιάς και νέας τιμής είναι επιβεβλημένες, ενώ συμπληρωματικά δίνεται η δυνατότητα αναγραφής ποσοστού έκπτωσης.  Έχει παρατηρηθεί ότι υπάρχουν μέλη μας, που καλοπροαίρετα και στην προσπάθειά τους να αποφύγουν τον σχετικό φόρτο εργασίας, δεν αναγράφουν στα υπό έκπτωση προϊόντα διπλές τιμές αλλά καταφεύγουν στην χρήση γενικευμένου ποσοστού μείωσης.  Χρειάζεται να τονίσουμε ότι, η συγκεκριμένη πρακτική είναι παράνομη και επισύρει αυστηρές κυρώσεις.  Επιβάλλεται λοιπόν προσοχή από τους καταστηματάρχες, ώστε να αναγράφουν πρώτα απ’ όλα την παλιά και νέα τιμή των προϊόντων και κατόπιν γενικευμένο ποσοστό έκπτωσης.

Σύμφωνα με το άρθρο 21 ν. 4177/2013, σε όσους παραβαίνουν τις διατάξεις περί εκπτώσεων επιβάλλεται πρόστιμο ποσού ίσου με το 0,5% του ετήσιου κύκλου εργασιών και πάντως όχι κατώτερο από πέντε χιλιάδες (5.000) ευρώ.  Σε περίπτωση που επιβληθεί για δεύτερη φορά πρόστιμο για την ίδια παράβαση μέσα σε διάστημα πέντε (5) ετών, το πρόστιμο αυξάνεται στο 3% του ετήσιου κύκλου εργασιών της συγκεκριμένης επιχείρησης.

Τέλος, ο Εμπορικός Σύλλογος Βόλου, σύμφωνα με ομόφωνη απόφαση όλων των όμορων Εμπορικών Συλλόγων Θεσσαλίας δια μέσου της Ο.ΕΜ.Ε. Θεσσαλίας κι όπως κάθε χρόνο κατά το θερινό μήνα ,   προτείνει στα μέλη – καταστήματα όπως παραμείνουν κλειστά την  Κυριακή, 19 Ιουλίου 2020

Σε ότι αφορά τις συνθήκες λειτουργίας των καταστημάτων, αυτές ορίζονται συνεχώς με Υπουργικές Αποφάσεις (τελευταία Απόφαση η Δ1α/ΓΠ.οικ. 40381/27-6-2020 – ΦΕΚ 2601Β΄), που καθορίζουν ρητά τους περιορισμούς και τους κανόνες τήρησης των αποστάσεων.  Ειδικά σε ότι αφορά τις υποχρεώσεις των εμπορικών επιχειρήσεων, αυτές δεν αλλάζουν μεν, τις υπενθυμίζουμε όμως για την αποφυγή λαθών, που μπορεί να οδηγήσουν σε μεγάλα και αδικαιολόγητα πρόστιμα, τα οποία καμία επιχείρηση δεν χρειάζεται αυτήν την εποχή.

  1. Στις ιδιωτικές επιχειρήσεις πρέπει να διασφαλίζονται, κατά την προσέλευση των καταναλωτών, οι ακόλουθες αποστάσεις:
  2. Έως 20 τμ. – 4 άτομα.
  3. Από 20 τμ. έως 100 τμ. – 4 άτομα + ένα άτομο ανά 10 τμ. για την επιφάνεια άνω των 20 τμ. και έως τα 100 τμ.
  4. Άνω των 100 τμ. – 12 άτομα + ένα άτομο ανά 15 τμ. για την επιφάνεια άνω των 100 τμ.
  5. Άνω των 300 τμ. – 1 άτομο ανά 10 τμ. ανά όροφο.
  6. Εντός όλων των καταστημάτων τηρείται ο κανόνας της απόστασης τουλάχιστον 1,5 μέτρου του ενός ατόμου από το άλλο.
  7. Για τα σούπερ μάρκετ και καταστήματα τροφίμων γενικά, παραμένει ο περιορισμός του 1 ατόμου ανά 15 τμ., της ελάχιστης απόστασης 1,5 μέτρου μεταξύ των ατόμων και η διασφάλιση του μη σχηματισμού ουράς άνω των 5 επισκεπτών.  Είναι υποχρεωτική η χρήση μάσκας για το προσωπικό που διαχειρίζεται μη τυποποιημένα τρόφιμα.
  8. Η χρήση μάσκας στα μικρά καταστήματα παραμένει προαιρετική, αλλά συνιστάται στους καταστηματάρχες να προτρέπουν τους πελάτες τους και τους εργαζόμενούς τους, ώστε να φορούν μάσκες και να απολυμαίνουν τακτικά τα χέρια τους.
  9. Η χρήση μάσκας είναι υποχρεωτική μόνο για το προσωπικό των καταστημάτων που βρίσκονται εντός εμπορικών κέντρων, εκπτωτικών χωριών και εκπτωτικών καταστημάτων.
  10. Στους ανελκυστήρες, η πληρότητα δεν πρέπει να υπερβαίνει το 40%.
  11. Όπου υπάρχουν κυλιόμενες σκάλες, τους ανελκυστήρες χρησιμοποιούν μόνο τα άτομα με αναπηρία, οι ηλικιωμένοι και το προσωπικό για σκοπούς τροφοδοσίας.
  12. Στα κομμωτήρια και στα κέντρα αισθητικής, πρέπει:
  13. Να υπάρχει απόσταση 2 μέτρων ανάμεσα στις θέσεις εργασίας.
  14. Να προσέρχονται οι πελάτες μόνο με ραντεβού.
  15. Να τηρείται κατάλογος των ραντεβού, άμεσα διαθέσιμος στον έλεγχο.
  16. Να φοράει όλο το προσωπικό υποχρεωτικά μάσκα.
  17. Στις 7 π.μ. ανοίγει το λιανικό εμπόριο σιδηρικών, χρωμάτων, τζαμιών κλπ. αντίστοιχων ειδών.
  18. Σε όλους τους χώρους γραφείων πάσης φύσεως τηρείται ελάχιστη απόσταση 1,5 μέτρου μεταξύ των εργαζομένων.
  19. Στα επιβατικά και οχηματαγωγά πλοία, πρέπει να διασφαλίζεται η παρουσία επιβατών στο 60% της δυναμικότητας του πλοίου κατ’ ανώτατο όριο (ή του 65% εφόσον το πλοίο διαθέτει καμπίνες).  Η ελάχιστη απόσταση μεταξύ των επιβατών παραμένει στο 1,5 μέτρο.
  20. Οι δημόσιες υπηρεσίες τελούν σε πλήρη λειτουργία. Η εξυπηρέτηση του κοινού γίνεται κατά προτίμηση –αλλά όχι αποκλειστικά- με ραντεβού. Η ελάχιστη απόσταση μεταξύ των υπαλλήλων ή/και πολιτών είναι το 1,5 μέτρο.

Τέλος, εν γενικού κανόνα (περιλαμβάνεται στο άρθρο 20 της τελευταίας και ισχύουσας ως άνω ΚΥΑ), για κάθε είδους εκδηλώσεις και σε όλους τους χώρους συνάθροισης κοινού, ανοικτούς και κλειστούς τηρείται ελάχιστη απόσταση 1,5 μέτρου μεταξύ των ατόμων.

ΜΕΝΩ ΒΟΛΟ

ΜΕΝΩ ΑΣΦΑΛΗΣ

ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΑΓΟΑΡΑ

Περαιτέρω προστασία των επιταγών για τις επιχειρήσεις του τριτογενούς τομέα (εμπόριο, υπηρεσίες) των οποίων ο τζίρος Ιουλίου – Αυγούστου – Σεπτεμβρίου 2019 υπερβαίνει το 50% του κύκλου εργασιών ολόκληρου του έτους

Δημοσιεύθηκε 26.06.2020 από τη

0

Στο σχέδιο νόμου για τις μικροχρηματοδοτήσεις που συζητείται προς ψήφιση στην Βουλή, εντάχθηκε την περασμένη Παρασκευή 19 Ιουνίου, μία πολύ ενδιαφέρουσα για τον εμπορικό κόσμο τροπολογία, η οποία επεκτείνει την προστασία των επιταγών για τις επιχειρήσεις που έχουν τουριστικό πρόσημο, επιχειρώντας για πρώτη φορά την εισαγωγή μιας πειστικής μεθόδου σαφούς προσδιορισμού τους.

Σύμφωνα με το περιεχόμενο της εν λόγω τροπολογίας:

  1. Επιταγές του δεύτερου 15νθημέρου του Μαρτίου (από 15-3-2020 έως 30-3-2020) που έληξαν, εμφανίστηκαν, δεν πληρώθηκαν και δεν έχει εκδοθεί γι’ αυτές διαταγή πληρωμής,δεν καταχωρούνται στον Τειρεσία εφόσον εξοφληθούν μέσα σε 75 ημέρες από την δημοσίευση του νέου νόμου, όταν αυτός ψηφιστεί.  Η διάταξη συμπίπτει με τις θέσεις της ΕΣΕΕ, η οποία από την αρχή επέμενε προς τα Υπουργεία Οικονομικών και Ανάπτυξης ότι το αρχικό διάστημα προστασίας από 30 Μαρτίου έως 31 Μαΐου δεν ήταν επαρκές και έπρεπε να διευρυνθεί περιλαμβάνοντας και τις επιταγές Μαρτίου.
  2. Επιταγές που έληξαν ή λήγουν μέσα στο διάστημα από 1-6-2020 έως 15-7-2020 δεν καταχωρούνται στον Τειρεσία, εφόσον εξοφληθούν μέσα σε 75 ημέρες από τη σφράγιση ή τη λήξη τους.  Το μέτρο θα ισχύσει για τις επιταγές του τουριστικού κλάδου (ξενοδοχεία, τουριστικά γραφεία/πρακτορεία) και επιπλέονγια τις επιχειρήσεις του τριτογενούς τομέα (εμπόριο, υπηρεσίες) των οποίων ο τζίρος των μηνών Ιουλίου – Αυγούστου – Σεπτεμβρίου 2019 υπερβαίνει το 50% του κύκλου εργασιών ολόκληρου του έτους (2019).Η ένταξη στο νόμο της συγκεκριμένηςμεθόδου καθορισμού μιας διευρυμένης επιχειρηματικότητας του τουρισμού, η οποία για πρώτη φορά επιχειρείται με συστηματικό τρόπο, αποτελεί σημαντική θεσμική παρέμβαση και μια καλή αρχήπρος την διαμόρφωση πλέον μίας συναντίληψηςότι ο τουρισμός δεν περιορίζεται μόνο στην διαμονή αλλά περιλαμβάνει και άλλες δραστηριότητες του τριτογενούς τομέα, με ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και αυξημένη σημασία για το ελληνικό τουριστικό προϊόν.

Φαίνεται έτσι να δημιουργείται πλέον μια διέξοδος για τις εποχικές μικρομεσαίες εμπορικές επιχειρήσεις, οι οποίες πλήττονται ιδιαίτερα από το ελλειμματικό φετινό τουριστικό ισοζύγιο, λόγω της κρίσης του κορωνοϊού.  Όπως είναι αυτονόητο, ο δρόμος για τον σαφή προσδιορισμό και την οριοθέτηση της μικρομεσαίας εμπορικής επιχείρησης του τουρισμού τώρα ανοίγει και ελπίζουμε στο αμέσως προσεχές χρονικό διάστημα να συνεχιστεί με αμείωτο ρυθμό. Υπάρχουν πολλά ακόμη κριτήρια και επιχειρήματα τα οποία θα πρέπει να ληφθούν υπόψη, προκειμένου να φτάσουμε σε ένα ικανοποιητικό αποτέλεσμα, καθώς και πρόσθετα μέτρα στήριξης, όπως είναι η έμμεση μείωση του καταβαλλόμενου μισθώματος καθ’ όλη την τουριστική σεζόν, μέσω της επιδότησης ενός μεγάλου μέρους του από τα υφιστάμενα προγράμματα ενίσχυσης.  Είναι όμως σημαντικό, ότι τα αρμόδια Υπουργεία δείχνουν πλέον να αντιλαμβάνονται το πρόβλημα και ανοίγουν μία δίοδο για την υποστήριξη της επιχειρηματικότητας που δρα συμπληρωματικά στην τουριστική διαμονή, η οποία έχει σημαίνοντα ρόλο στις τοπικές κοινωνίες και δικές της, ξεχωριστές ανάγκες. 

Επί της ουσίας του νομοθετήματος που αφορά την προστασία των επιταγών, το νέο πλαίσιο που εισάγεται έχει διαφορές από το προηγούμενο. Συγκεκριμένα, οι επιταγές της περιόδου 30 Μαρτίου – 31 Μαΐου είχαν το προνόμιο της πλήρους αναστολής της λήξης, εμφάνισης και σφράγισης, ενώ η πληρωμή τους μπορούσε να γίνει μόνο προαιρετικά.  Με τις προς ψήφιση διατάξεις, οι επιταγές από 1ης Ιουνίου μέχρι 15 Ιουλίου θα λήγουν κανονικά και θα σφραγίζονται αλλά δεν θα καταχωρούνται στον Τειρεσία, εφόσον πληρωθούν μέσα σε 75 ημέρες από την εξατομικευμένη λήξη της κάθε επιταγής. Με το άρθρο 38 του ν. 4690/2020, δόθηκε παράταση για 60 ημέρες της αναστολής προθεσμιών λήξης, εμφάνισης και πληρωμής των επιταγών της περιόδου 30 Μαρτίου – 31 Μαΐου σε επιχειρήσεις επιλεγμένων κλάδων του τουρισμού (διαμονή, στάθμευση, ταξιδιωτικά πρακτορεία, οργανωμένες μεταφορές).  Πλέον η προστασία αυτή επεκτείνεται και στις αυτές ως άνω επιχειρήσεις του τριτογενούς τομέα (εμπόριο, υπηρεσίες) των οποίων ο τζίρος των μηνών Ιουλίου – Αυγούστου – Σεπτεμβρίου 2019 υπερβαίνει το 50% του κύκλου εργασιών ολόκληρου του έτους (2019).  Άρα οι επιταγές των εμπορικών επιχειρήσεων σε τουριστικές αγορές με λήξη από 30 Μαρτίου έως 31 Μαΐου, προστατεύονται απολύτως (και ως προς την ποινική τους διάσταση) μέχρι τουλάχιστον τα μέσα Αυγούστου. 

ΔΩΡΕΑΝ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ «ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ»

Δημοσιεύθηκε 25.06.2020 από τη

0

Ο Εμπορικός Σύλλογος Βόλου σε συνεργασία με το αδειοδοτημένο, από το Υπουργείο Παιδείας, Κέντρο Δια Βίου Μάθησης «KS STUDIES», το οποίο είναι σε θέση να διοργανώσει δωρεάν για τα μέλη του Συλλόγου σεμινάριο με θέμα «Υγειονομικό Πρωτόκολλο για τη λειτουργία των επιχειρήσεων Λιανικού Εμπορίου στο πλαίσιο της λήψης μέτρων έναντι του κορωνοϊού COVID-19», με την υποστήριξη ειδικών συμβούλων επιχειρήσεων.

Η ορθή διαχείριση της διασποράς του κορωνοϊού, η λήψη υγειονομικών μέτρων και η διατήρηση της ομαλής κατάστασης μη εξάπλωσης της νόσου COVID-19 είναι ακόμη και τώρα επιτακτική ανάγκη. Στόχος μας είναι να ενημερώσουμε και να προετοιμάσουμε κατάλληλα κάθε επιχειρηματία για τις προϋποθέσεις και προδιαγραφές, οι οποίες οφείλονται να τηρούνται για μια πόλη υγιή, για μια αγορά ανοιχτή.

Το στοίχημα της επόμενης μέρας είναι η διατήρηση της αξιοπιστίας της χώρας μας στην Υγεία και Ασφάλεια .

Αδιαπραγμάτευτος στόχος λοιπόν είναι η υγεία και η ασφάλεια για όλους, προσωπικό, επισκέπτες, τοπικές κοινωνίες. Η ευλαβική τήρηση των υγειονομικών πρωτοκόλλων από κάθε επιχείρηση που θα υποδεχθεί πελάτες, είναι απόλυτη δέσμευση της επιχειρηματικής ηθικής.

Καλούμε τα μέλη μας να παρακολουθήσουν το σεμινάριο για την  υιοθέτηση των υγειονομικών πρωτοκόλλων λιανικού εμπορίου και υπηρεσιών ,  καθώς η υιοθέτηση τους και η συμμόρφωση τους με τα πρωτόκολλα θα τους δώσει τη δυνατότητα να μπορούν να εγγυηθούν στους πελάτες τους ότι τηρούνται οι αρχές προστασίας της υγιεινής και ασφάλειας, συνιστώντας ένα σημαντικό εργαλείο επικοινωνίας .

Θα πραγματοποιηθούν τρία (3) σεμινάρια στις εξής ημερομηνίες: Τετάρτη 1 Ιουλίου, Τετάρτη 8 Ιουλίου και Τετάρτη 15 Ιουλίου 2020 και ώρα 18:30 -21:00 στην αίθουσα συνεδριάσεων Επιμελητηρίου Μαγνησίας (Δημητριάδος 176, 2ος όροφος). Για τη συμμετοχή σας παρακαλούμε επικοινωνήσετε τηλεφωνικά στη γραμματεία του Εμπορικού Συλλόγου 2421025479 ή ηλεκτρονικά στο info@esv.gr προκειμένου να έγκαιρα να κρατήσετε θέση για τις παραπάνω ημερομηνίες, καθώς λόγω υγειονομικών περιορισμών οι θέσεις είναι ολιγομελείς. Στο τέλος της παρακολούθησης δίνεται σχετική βεβαίωση συμμετοχής.

Παράταση και διεύρυνση Επιστρεπτέας Προκαταβολής

Δημοσιεύθηκε 23.06.2020 από τη

0

Μετά από σχετική ανακοίνωση, αποφασίστηκε η παράταση της ενίσχυσης της Επιστρεπτέας Προκαταβολής, η οποία έληγε χθες τα μεσάνυχτα και μάλιστα η ολιγοήμερη επέκταση που δόθηκε, συνοδεύεται από περισσότερο ελαστικά κριτήρια ένταξης σε αυτήν.

Συγκεκριμένα:

  1. Παρατείνεται η προθεσμία εκδήλωσης ενδιαφέροντος μέχρι την Παρασκευή 26 Ιουνίου 2020.
  2. Τροποποιείται η σχετική Υπουργική Απόφαση αναφορικά με τη δυνατότητα υποβολής εκδήλωσης ενδιαφέροντος με βάση το Προσωρινό Πλαίσιο, δεδομένου ότι αναμένεται να εγκριθεί η νέα τροποποίηση του Προσωρινού Πλαισίου από την Ε.Ε., επιτρέποντας την ένταξη μικρών και πολύ μικρών επιχειρήσεων ακόμα και αν ήταν προβληματικές στις 31-12-2019. Διευρύνεται έτσι το πεδίο εφαρμογής της Επιστρεπτέας Προκαταβολής και δίνεται η δυνατότητα ενίσχυσης αυτών των επιχειρήσεων που το έχουν περισσότερο ανάγκη.

Υπενθυμίζεται ότι στον 2ο κύκλο της Επιστρεπτέας Προκαταβολής μπορούν να συμμετάσχουν ιδιωτικές επιχειρήσεις κάθε νομικής μορφής, καθώς και οι ατομικές επιχειρήσεις χωρίς εργαζόμενους, εφόσον διαθέτουν φορολογική ταμειακή μηχανή. Οι αιτήσεις υποβάλλονται μέσω της πλατφόρμας myBusinessSupport.