Καλούνται τα μέλη του Εμπορικού Συλλόγου Βόλου & Νέας Ιωνίας στην Ετήσια Τακτική Γενική Συνέλευση που θα πραγματοποιηθεί την

Δευτέρα 23 Μαρτίου 2015 και ώρα 18:00 στην αίθουσα Συνεδριάσεων του Επιμελητηρίου Μαγνησίας, Δημητριάδος 176.

Τα θέματα της ημερήσιας διάταξης είναι τα παρακάτω:

  1. Οικονομικός Απολογισμός 2014-Έκθεση ελεγκτικής επιτροπής
  2. Προϋπολογισμός 2015
  3. Διοικητικός Απολογισμός 2014
  4. Διοικητικός Προγραμματισμός 2015 (Παζάρι-Καμπάνια στήριξης τοπικών επιχειρήσεων-Κυριακές- Οφειλές ΟΑΕΕ)

Στο πλαίσιο της Γενικής Συνέλευσης θα γίνει και η βράβευση των επιχειρηματιών που διαγωνίστηκαν και ξεχώρισαν με την καλύτερη Χριστουγεννιάτικη Βιτρίνα κατά την εορταστική περίοδο.

 Η παρουσία σας είναι απαραίτητη προκειμένου να αποφασίσουμε την λειτουργία της αγοράς (ανοιχτά ή κλειστά) την Κυριακή των Βαΐων.

 ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΣ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ Ε.Σ.ΒΟΛΟΥ 2014

15/7/14 έως 31/12/2014

  1. Πανθεσσαλική εκδήλωση με θέμα «Ληξιπρόθεσμες οφειλές προς τον ΟΑΕΕ – Η λύση του προβλήματος» 4/10/2015 στο ΤΕΕ Μαγνησίας

Συνδιοργάνωση με πρωτοβουλία του Εμπορικού Συλλόγου Βόλου με την Ομοσπονδία Εμπορικών Συλλόγων Θεσσαλίας και την ΟΕΒΕΜ. Συμμετοχή όλων των Ε.Σ. Θεσσαλίας καθώς και των τοπικών κλαδικών Συλλόγων.

2. Χριστουγεννιάτικες εκδηλώσεις- Αγορά

Στολισμός και φωτισμός καταστημάτων – Διαγωνισμός Χριστουγεννιάτικης Βιτρίνας

Συμμετοχές:

Α-Ω Ηome -Είδη σπιτιού-Δημητριάδος 131- Α’ ΒΡΑΒΕΙΟ  

ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ Χρυσοχοείο- Δημητριάδος 174- Β’ ΒΡΑΒΕΙΟ  

Γυναικεία Ενδύματα Νατάσα Αναγνώστου- Γκλαβάνη 27- Γ’ ΒΡΑΒΕΙΟ

KOSTA BODA ΥΑΛΙΚΑ- ΕΙΔΗ ΣΠΙΤΙΟΥ Κ.ΚΑΡΤΑΛΗ 150
E-SHOP ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ ΕΝΔΥΜΑΤΑ Κ.ΚΑΡΤΑΛΗ 41
ΙΛΙΟΝ ΥΑΛΙΚΑ- ΕΙΔΗ ΣΠΙΤΙΟΥ Κ.ΚΑΡΤΑΛΗ 31
ΑΦΗ ΕΣΩΡΟΥΧΑ ΣΩΚΡΑΤΟΥΣ 32
CELESTINO ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ ΕΝΔΥΜΑΤΑ ΣΠ. ΣΠΥΡΙΔΗ 34
WARDROBE ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ ΕΝΔΥΜΑΤΑ ΑΓ. ΝΙΚΟΛΑΟΥ 24
IKOS(πρ.Neoset) ΕΠΙΠΛΑ- ΕΙΔΗ ΣΠΙΤΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΣ 237
ΚΑΡΑΣΜΑΝΟΓΛΟΥ ΛΕΥΚΑ ΕΙΔΗ ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ 57

 

-Εκδηλώσεις με τοπικά Ωδεία και παιδικές Χορωδίες στην αγορά.

 3. Αίτημα για την παράταση αποπληρωμής οφειλών λόγω της έντονης χιονόπτωσης.

Επιστολές προς όλους τους φορείς

4. Κατάθεση προτάσεων του Εμπορικού Συλλόγου στον Δήμο Βόλου για την κανονιστική (τραπεζοκαθίσματα Αντωνοπούλου-Τοπάλη, φωτισμός αγοράς, παράνομη στάθμευση στους πεζοδρόμους και πεζοδρόμια, τοποθέτηση μικρών κάδων στην αγορά, Πλατεία Πανεπιστημίου, απομάκρυνση οίκων ανοχής από την αγορά, έλεγχοι λαϊκών αγορών )

5. «Σύστημα Επιβράβευσης Πελατών»- Αφορά τους καταναλωτές των τοπικών επιχειρήσεων- μελών του Συλλόγου.

Εισήγηση Δ.Σ. για τονΔιοικητικό Προγραμματισμό 2015

Για τον ΟΑΕΕ, την περίθαλψη, τις 100 δόσεις και τον ΚΕΑΟ:

  • είναι αναγκαία η προσαρμογή του ΟΑΕΕ στις ανάγκες των μελών του την περίοδο κρίσης που διανύουμε. Άρα, α) οι ασφαλισμένοι έμποροι στον ΟΑΕΕ να επιλέγουν αυτοί την ασφαλιστική κατηγορία που θα ενταχθούν, β) αποποινικοποίηση των οφειλών στον ΟΑΕΕ, να προχωρήσει άμεσα η ψήφιση του ν/σ που έχει καταθέσει η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ στην κατεύθυνση αυτή, γ) δωρεάν περίθαλψη για όλους τους ασφαλισμένους ακόμα κι αν δεν έχουν καταφέρει να είναι συνεπείς στις ασφαλιστικές στους εισφορές
  • Άμεση ψήφιση του ν/σ για τις 100 δόσεις που αφορά την ένταξη των ληξιπρόθεσμων μέχρι 1/3/15, συμπεριλαμβανομένου του ΕΝΦΙΑ, την παράταση της υποβολής του αιτήματος μέχρι 30/4/15, και τη μείωση του επιτοκίου σε 0% για οφειλές μέχρι 5.000 ευρώ και σε 3% άνω των 5.000 ευρώ. Ταυτόχρονα θα πρέπει να προβλεφθεί μια επιβράβευση για όσους μέχρι σήμερα υπήρξαν συνεπείς στην καταβολή των εισφορών τους.
  • Άμεση κατάργηση του ΚΕΑΟ (Κέντρο Είσπραξης Ανεξόφλητων Οφειλών) και κατάργηση των κατασχέσεων. “Πάγωμα” (κεφαλαιοποίηση) των ασφαλιστικών οφειλών, δίνοντας τη δυνατότητα σε αυτόν που οφείλει να μεταφέρει τον ανεξόφλητο ασφαλιστικό χρόνο στο τέλος του ασφαλιστικού του βίου. Έτσι δεν θα συσσωρεύονται τα χρέη στους εμπόρους και δεν θα οδηγούνται σε αδιέξοδο, λόγω της οικονομικής κρίσης που έχει πλήξει το σύνολο του εμπορικού κόσμου αλλά και της κοινωνίας γενικότερα.
  • Τα παραπάνω είναι αναγκαία να προχωρήσουν άμεσα και ανεξάρτητα από τη διαπραγμάτευση με την Ευρωπαϊκή Τράπεζα και το Eurogroup. Πρωταρχικό καθήκον της ελληνικής κυβέρνησης οφείλει να είναι η επιβίωση του κόσμου της εργασίας και της ΜΜΕπιχείρησης. Διαφορετικά είναι υπαρκτός ο κίνδυνος να “πετύχουν” οι διαπραγματεύσεις και η ελληνική κοινωνία να έχει εξοντωθεί. Για να μην γίνει αυτό πρέπει να υπάρχει άμεσος τερματισμός των μνημονίων και να ξεκινήσει η ενίσχυση των ΜΜΕ και να στηριχθούν ουσιαστικά εξεύρεση πραγματικών πηγών χρηματοδότησης.
  1. Κατάργηση του Νόμου για την απελευθέρωση των περιόδων προσφορών που ψηφίστηκε παράνομα και καταχρηστικά με τη διαδικασία του κατ’ επείγοντος από την προηγούμενη κυβέρνηση. Είναι ένας νόμος και μια πολιτική που βρίσκει αντίθετο σύσσωμο των εμπορικό κόσμο, αφού στηρίζει αποκλειστικά και μόνο τις πολυεθνικές και τα πολυκαταστήματα, πλήττοντας ανεπανόρθωτα της τοπικές ΜΜΕ. Ως ΕΣΒ διεκδικούμε την ύπαρξη 2 εκπτωτικών περιόδων το έτος, στο τέλος κάθε σεζόν (χειμερινής και καλοκαιρινής). Διαφορετικά υπάρχει στρέβλωση της αγοράς και ταυτόχρονα περνάει και λάθος μήνυμα στο καταναλωτικό κοινό ότι ο εμπορικός κόσμος δουλεύει με ιδιαίτερα μεγάλα ποσοστά κέρδους, κάτι το οποίο δεν ισχύει.
  2. Κατάργηση του νόμου για τις Κυριακές
    • Η επιχειρηματολογία που έχει να κάνει με την εναντίωση του εμπορικού κόσμου απέναντι στη λειτουργία των καταστημάτων τις Κυριακές είναι πλούσια και γνωστή. Το γεγονός μάλιστα ότι η λειτουργία τις Κυριακές δεν φέρνει ούτε αύξηση του τζίρου, ούτε αύξηση των θέσεων εργασίας, ούτε ανάπτυξη, φαίνεται με τον πιο καθαρό τρόπο και από τις μελέτες της ΕΣΕΕ.
    • Με βάση τα παραπάνω ζητάμε α) την άμεση κατάργηση του νόμου για την Κυριακάτικη εργασία ακόμα και για τις 7 Κυριακές το χρόνο, β) προτείνουμε η ΓΣ να συζητήσει και να αποφασίσει για τη στάση που θα κρατήσουν τα καταστήματα (ανοικτά ή κλειστά) την Κυριακή των Βαΐων, γ) καμπάνια ενημέρωσης του καταναλωτικού κοινού με τη δημιουργία φυλλαδίου του ΕΣΒ με moto “Αν ψωνίζεις Κυριακή, Ετοιμάσου να δουλέψεις Κυριακή”, σε συνεργασία με την Ένωση Καταναλωτών Μαγνησίας. Με αυτό τον τρόπο ακόμα κι αν κάποια πολυκαταστήματα επιλέξουν να ανοίξουν Κυριακή, το καταναλωτικό κοινό να μην στηρίξει την επιλογή αυτή.
  3. Καμπάνια και πρωτοβουλίες για τη στήριξη των τοπικών ΜΜΕ του Βόλου και της Μαγνησίας. Στόχος θα είναι με μεθοδικό τρόπο να καταφέρει ο ΕΣΒ να κερδίσει τη μεγαλύτερη δυνατή εμπιστοσύνη και στήριξη του καταναλωτικού κοινού της πόλης μας. Να εξηγήσει γιατί η στήριξη των τοπικών ΜΜΕ είναι προς όφελος ολόκληρου του κοινωνικού συνόλου της πόλης, σε αντίθεση με στήριξη των πολυεθνικών και των πολυκαταστημάτων ή των αγορών μέσω internet από επιχειρήσεις εκτός Μαγνησίας. Ταυτόχρονα να δημιουργηθούν επιπλέον κίνητρα για τα καταστήματα του Βόλου να εγγραφούν στον ΕΣΒ.
    • Σύστημα επιβράβευσης καταναλωτών. Με τον τρόπο αυτό θα υπάρχει και σε επίπεδο προώθησης αλλά και σε επίπεδο ουσιαστικής επιβράβευσης, πραγματικό κίνητρο ώστε το καταναλωτικό κοινό να επιλέγει τα τοπικά καταστήματα και πιο συγκεκριμένα τα καταστήματα μέλη του ΕΣΒ. Το μέτρο αυτό θα πρέπει να επικοινωνηθεί από την πλευρά του ΕΣΒ, ώστε ήδη από την περίοδο της πιλοτικής – δοκιμαστικής εφαρμογής να γίνει γνωστό.
    • Ανακοίνωση του ΕΣΒ, το επόμενο διάστημα, που να μοιράζεται από κάθε κατάστημα – μέλος του ΕΣΒ στο καταναλωτικό κοινό, γιατί η στήριξη των τοπικών ΜΜΕ είναι κέρδος για το σύνολο της πόλης
    • Ραδιοφωνικό σποτάκι του ΕΣΒ που να καλεί τους καταναλωτές να επιλέγουν τα καταστήματα της τοπικής αγοράς με κεντρικό σύνθημα “ Ο εμπορικός σύλλογος και τα καταστήματα του Βόλου, απευθύνονται σε όλο τον κόσμο και στηρίζουν την τοπική οικονομία”.
    • Μουσικές εκδηλώσεις σε τακτά χρονικά διαστήματα τόσο στο κέντρο αλλά κυρίως σε περιφερειακές εμπορικές περιοχές σε συνεργασία με ωδεία της πόλης μας. Η αρχή έγινε την περίοδο των Χριστουγέννων, το επόμενο βήμα μπορεί να είναι αρχές Μάη. Με αυτό τον τρόπο θα δημιουργούνται μικρές ευχάριστες εκδηλώσεις που δίνουν μια διαφορετική ζωντάνια στην πόλη και την αγορά. Στις μικρές αυτές εκδηλώσεις ο ΕΣΒ θα πρέπει να συνδυάζει τη δική του ενίσχυση με την ενίσχυση δομών αλληλεγγύης της πόλης μας. Όταν ζητάς στήριξη, οφείλεις κι εσύ με τη σειρά σου να δίνεις στήριξη.
    • Διενέργεια συζητήσεων ανά περιοχές με τη συμμετοχή εμπόρων της κάθε περιοχής για καταγραφή των προβλημάτων τους αλλά και των προτάσεων που έχουν να καταθέσουν. Τέτοιες συζητήσεις δεν υποκαθιστούν σε καμία περίπτωση την αναγκαιότητα διεξαγωγής ΓΣ, αλλά βοηθάει στην αμεσότερη επαφή του ΕΣΒ με τα μέλη του. (Ενδεικτικό πρόγραμμα που προτείνεται είναι Απρίλης Ν.Ιωνία, μέσα Μάη Δημητριάδος& 2ας Νοεμβρίου, τέλη Μάη Αναλήψεως, τέλη Ιούνη Πολυμέρη – Κασσαβέτη κ.ο.κ.)
  4. Θέση και δράσεις του ΕΣΒ για το Παζάρι
    • Ο ΕΣΒ εκφράζει την έντονη διαφωνία του με τη διεξαγωγή του παζαριού, όπως αυτή καταγράφηκε και στην ανακοίνωσή του στις 26.02.2015 προς το Δήμο Βόλου
    • Συνάντηση με τη δημοτική αρχή αλλά και με τις υπόλοιπες παρατάξεις του Δημοτικού Συμβουλίου προκειμένου να εκθέσει την επιχειρηματολογία του:
      1. ξεπερασμένος θεσμός που δεν έχει τίποτα απολύτως να προσφέρει στο καταναλωτικό κοινό της Μαγνησίας. Άλλωστε η αγορά της πόλης έχει μεγάλη ποικιλία σε προϊόντα και σε όλα επίπεδα τιμών από τα χαμηλότερα έως υψηλά. Ενώ η ποιότητα και η εξυπηρέτηση γίνεται προσπάθεια να είναι πάντα η καλύτερη δυνατή.
      2. Η διεξαγωγή του παζαριού τις περισσότερες φορές σημαίνει μεγάλο ποσοστό φοροδιαφυγής, αφού στις υπαίθριες αγορές οι ταμειακές μηχανές είναι ανύπαρκτες.
  • Ακόμα κι αν το παζάρι διεξαχθεί με νομότυπο τρόπο, θα υπάρχει μεγάλη φυγή χρημάτων εκτός νομού, αφού τα όποια χρήματα θα εισπραχθούν από πλανόδιους πωλητές εκτός νομού. Αποτέλεσμα θα’ναι η οικονομική αιμορραγία να αποτελέσει τεράστιο πλήγμα τόσο για την τοπική οικονομία όσο και για την τοπική κοινωνία γενικότερα.
  1. Πρόταση μας είναι οι εκδηλώσεις που θα μπορούσε να υλοποιήσει ο δήμος Βόλου, να έχουν μη εμπορικό χαρακτήρα και να αφορούν καθαρά χαρακτήρα διασκέδασης (συναυλίες, χορευτικές εκδηλώσεις, λούνα παρκ, προβολές ταινιών, έκθεσης φωτογραφίας κ.α.).
  • Τα παραπάνω να συζητηθούν και σε συνάντηση με άλλους ενδιαφερόμενους συλλόγους