Ρωτήθηκαν συνολικά 103 επιχειρήσεις με υποδήματα, ενδύματα (γυναικεία, ανδρικά και παιδικά), είδη προικός, αθλητικά, δερμάτινα είδη, εσώρουχα, μπιζού – αξεσουάρ, είδη σπιτιού, οπτικά στο Βόλο και τη Νέα Ιωνία.

Τέθηκε το εξής ερώτημα:

1. Πώς ήταν η αγοραστική κίνηση τις ημέρες των θερινών εκπτώσεων  συγκριτικά με πέρυσι;

 Καλύτερα                          Ποσοστό ………%

 Χειρότερα                         Ποσοστό ………%

Ίδια επίπεδα

 
Το 38,85% των ερωτηθέντων απάντησαν ότι κυμάνθηκαν στα ίδια επίπεδα με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο των θερινών εκπτώσεων.

Το 19,40% των ερωτηθέντων απάντησαν ότι πήγαν καλύτερα από  πέρυσι σε ποσοστό από 5 -20%.

Και χειρότερα κινήθηκε το 41,75% των ερωτηθέντων με πτώση τζίρου 5 – 25%. Σε κάποιες λίγες περιπτώσεις αναφέρθηκαν και ποσοστά πτώσης 30 – 50%.

Το μεγαλύτερο πρόβλημα παρουσιάστηκε στον τομέα των γυναικείων και ανδρικών ενδυμάτων παρόλο που οι εκπτώσεις από τη δεύτερη κιόλας εβδομάδα έφθαναν και το 50% των αρχικών τιμών. Καλύτερα φαίνεται να πήγε ο τομέας των παιδικών ενδυμάτων, των εσωρούχων και των υποδημάτων. 

Χαρακτηριστικό είναι το άσχημο ψυχολογικό κλίμα που επικρατεί στους καταναλωτές που δείχνουν ιδιαίτερα συγκρατημένοι στις αγορές τους, κάτι που βέβαια επηρεάζει άμεσα την πορεία των επιχειρήσεων.