Όπως είναι γνωστό η 15η Μαρτίου έχει καθιερωθεί να εορτάζεται κάθε χρόνο ως η «Παγκόσμια Ημέρα του Καταναλωτή».
Με την ευκαιρία δε του εορτασμού της «Παγκόσμιας Ημέρας της Γυναίκας» στις 8 Μαρτίου, ο εμπορικός κόσμος αναγνωρίζοντας την συμβολή των γυναικών στην κατανάλωση, αφιερώνει στην γυναίκα τον εορτασμό, διοργανώνοντας «Εβδομάδα Χαμηλών Τιμών» από την Δευτέρα 9 έως και το Σάββατο 14 Μαρτίου.

Για την καλύτερη επιτυχία του διπλού εορτασμού, προτείνεται η συμμετοχή των εμπόρων ως κάτωθι:

1. Διαθέτοντας τα εμπορεύματα της επιχείρησής τους σε ειδικές χαμηλές τιμές από την Δευτέρα 9 Μαρτίου έως και το Σάββατο 14 Μαρτίου. Επίσης μπορούν άμεσα να διατηρήσουν τις χαμηλές τιμές των εκπτώσεων, φροντίζοντας να υπάρχει μια μόνον τιμή αξιοποιώντας το σύνθημα «Μια τιμή – Χαμηλή Τιμή».

2. Προσφέροντας εντός και εκτός του καταστήματός τους κάποιο κέρασμα ή κάποιο δώρο δικής τους επιλογής, όπως δωροεπιταγές, εκπτωτικά κουπόνια, εκπτωτικές κάρτες, προωθητικές ενέργειες που χρησιμοποιούν όλο τον χρόνο, τις προσφορές που ο νόμος επιτρέπει ή άλλες μεθόδους σύμφωνα με το ισχύον θεσμικό πλαίσιο κ.ά.

3. Αναρτώντας στην βιτρίνα του καταστήματός τους την κοινή αφίσα του Υπουργείου Ανάπτυξης και της ΕΣΕΕ, η οποία θα αποσταλεί τις επόμενες μέρες με κεντρικό σύνθημα « Μια τιμή – Χαμηλή Τιμή».

4. Με οποιοδήποτε άλλο πρόσφορο τρόπο, που οι συνάδελφοι ατομικά ο καθένας κρίνει ότι, μπορεί να συμμετάσχει στον εορτασμό αναδεικνύοντας έτσι, τον συμβολισμό της συμμετοχής του εμπορίου.

Η ΕΣΕΕ, σε συνεργασία με το Υπουργείο Ανάπτυξης, με στόχο την δημοσιοποίηση και προώθηση αυτής της πρωτοβουλίας, θα προβεί σε σχετικές ανακοινώσεις-Δελτία Τύπου και θα συμμετέχει με τον Πρόεδρο και εκπρόσωπους της, σε συζητήσεις και Ημερίδες για την Ημέρα του Καταναλωτή που θα πραγματοποιηθούν στις 6 και στις 11 Μαρτίου στην Αθήνα.
Επίσης, το Υπουργείο Ανάπτυξης θα προβάλλει στα τηλεοπτικά και ραδιοφωνικά μέσα ενημέρωσης, μηνύματα που θα αφορούν τον καταναλωτή και θα συνεργαστεί με τους τοπικούς Δήμους για διανομή ενημερωτικού φυλλαδίου από τα ειδικά περίπτερα που θα στηθούν για το σκοπό αυτό σε κέντρα των πόλεων από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή του ΥΠ.ΑΝ.

Όπως γίνεται αντιληπτό δεν πρέπει να συγχέεται η διαδικασία των χαμηλών τιμών με αυτή των εκπτώσεων. Δεν πρέπει να υπάρχουν ποσοστά, διπλές τιμές κ.α, όπως στις εκπτώσεις, καθώς και από αυτή των προσφορών όπου αφορούν συγκεκριμένα προϊόντα, κοινοποίηση στον Εμπορικό Σύλλογο και τη Διεύθυνση Εμπορίου, διπλές τιμές κ.α.