ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Δημοσιεύθηκε 21.12.2020 από τη στην κατηγορία Δελτία Τύπου

ΠΟΙΑ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΟΥ CLICK AWAY;

Ο Εμπορικός Σύλλογος Βόλου επισημαίνει ότι μετά από μια εβδομάδα εφαρμογής της μεθόδου Click away, δυστυχώς, επιβεβαιώθηκαν οι προβλέψεις μας περί αστοχίας εφαρμογής αυτής της εμπορικής πρακτικής.

Ως Σύλλογος είχαμε ήδη αποστείλει επιστολή στον Υπουργό Ανάπτυξης – όταν ακόμη ήταν φημολογούμενη- ότι η μέθοδος click away δεν βρίσκει πεδίο εφαρμογής στις μικρές επιχειρήσεις, αντιθέτως κλιμακώνει τον αθέμιτο ανταγωνισμό ευνοώντας τα πολυκαταστήματα και τις πολυεθνικές.

Η κατάσταση που έχει δημιουργηθεί φέρει τις μικρές επιχειρήσεις να είναι « ζωντανοί νεκροί», αφού αν και προσπαθούν να είναι «ανοιχτά» καμιά τέτοιου είδους εμπορική κίνηση δεν μπορεί να φανεί οικονομικά ωφέλιμη. Η εικόνα που δημιουργείται είναι εικόνα σύγχυσης για τους καταναλωτές, κυρίως μεγαλύτερης ηλικίας, και  για τους καταστηματάρχες να μην μπορούν να διαχειριστούν με επιτυχία πωλήσεις και εξυπηρέτηση πελατών. Με επιείκεια αναφερόμαστε σε μια κατάσταση «μπάχαλο» για την εμπορική αγορά. 

Εκτός των παραπάνω, όπου τα Αρμόδια Υπουργεία δεν αντιλαμβάνονται ποιες συνθήκες έχουν δημιουργήσει σχετικά με την κίνηση των πολιτών σε μια περίοδο « lockdown», οι δηλώσεις του Υπουργού Ανάπτυξης, κ. Γεωργιάδη Αδ. μας οδηγούν σε κατάσταση απορίας και έκπληξης. Συγκεκριμένα, σε δηλώσεις του αναφέρει ότι υπάρχει σχετική αύξηση του τζίρου των επιχειρήσεων και αποδοχής της μεθόδου click away, το οποίο δεν υφίσταται και αποτελεί παραπλανητική πολιτική που δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα.

O Εμπορικός Σύλλογος Βόλου σε συνεχή δράση αποστέλλοντας επιστολές στα αρμόδια Υπουργεία για την ορθή λειτουργία της εμπορικής αγοράς σε μια περίοδο τόσο κρίσιμη για την υγεία αλλά και την οικονομία, καλεί να επανεξεταστεί το αίτημα μας – όπως έχει εκφραστεί μέσω ψηφίσματος των παραγωγικών φορέων- της άρσης της αναστολής λειτουργίας των μικρών επιχειρήσεων λιανεμπορίου με σειρά αυστηρών μέτρων υγειονομικού πρωτοκόλλου.

Αιτούμαστε την λειτουργία των μικρών επιχειρήσεων με την τήρηση καθορισμένων μέτρων προστασίας του πολίτη με είσοδο ενός (1) και μόνο ατόμου κάθε φορά στο κατάστημα, ανεξαρτήτως τετραγωνικών μέτρων, προς εξυπηρέτηση, για την «υγιή λειτουργία» των εμπορικών επιχειρήσεων .  

Ας μη γελιόμαστε και ας μην παίζονται παιχνίδια εντυπωσιασμού από τους ιθύνοντες, όταν πανελλαδικά παρατηρείται το φαινόμενο κίνησης των πολιτών στους δρόμους με πρόσχημα τη μετακίνηση προς αγορά. Αναμένουμε, λοιπόν, όπως εισακουστεί η πρότασή μας και δοθεί μια ωφελιμιστική λύση για όλους.

Σχολιάστε αυτήν τη δημοσίευση!

Πρέπει να είστε συνδεδεμένος για να μπορέσετε να σχολιάσετε.