Δειγματοληπτική τηλεφωνική έρευνα  πραγματοποίησε ο Εμπορικός Σύλλογος Βόλου στα μέλη του τις πρώτες μέρες του Ιανουαρίου, προκειμένου να διαπιστωθεί  πως κυμάνθηκε ο τζίρος της εμπορικής αγοράς στη διάρκεια του 2010. Τα ερωτήματα που τέθηκαν στις εμπορικές επιχειρήσεις ήταν δύο

1. Ποιο ήταν το ποσοστό ανόδου ή πτώσης του τζίρου της επιχείρησης για όλο το 2010 ;

2. Ποιο ήταν το ποσοστό ανόδου ή πτώσης του τζίρου κατά τη διάρκεια των εορτών των Χριστουγέννων ;

Διαπιστώθηκαν τα εξής συμπεράσματα
1. Όλες οι επιχειρήσεις που ρωτήθηκαν είχαν μείωση του τζίρου τους.
2. Μεγαλύτερη μείωση διαπιστώθηκε στα είδη ένδυσης και υπόδησης.
3. Ο μέσος όρος πτώσης του τζίρου σε σύγκριση με την προηγούμενη χρονιά για όλο το 2010 είναι το 35%.
4. Αρκετές όμως είναι κι οι επιχειρήσεις που είδαν το τζίρο τους να μειώνεται μέχρι και 60%.
5. Η ερωτήσεις αφορούσαν το τζίρο σχετικά με την προηγούμενη χρονιά, που και το 2009 υπήρχε σημαντική μείωση.
6. Μικρότερο ήταν το ποσοστό μείωσης  την περίοδο των Χριστουγέννων όπου κυμάνθηκε από 10 -30%.
7. Σε καταστήματα εκτός της κεντρικής αγοράς υπήρχε σχετικά καλύτερη εικόνα λόγω της επαναφοράς του «τεφτεριού».