Τηλεφωνική έρευνα για την κίνηση του Πάσχα

Δημοσιεύθηκε 23.04.2009 από τη στην κατηγορία Δελτία Τύπου, Έρευνες

Ρωτήθηκαν συνολικά 100 επιχειρήσεις με υποδήματα, ενδύματα (γυναικεία, ανδρικά και παιδικά), είδη προικός, αθλητικά, δερμάτινα είδη, εσώρουχα, ηλεκτρικά είδη, , μπιζού – αξεσουάρ, έπιπλα-είδη σπιτιού, κοσμήματα, οπτικά, παιχνίδια, είδη δώρων και υαλικά, στο Βόλο και τη Νέα Ιωνία.

Τέθηκε το εξής ερώτημα:

1. Πώς ήταν η αγοραστική κίνηση τις ημέρες του Πάσχα συγκριτικά με πέρυσι;

  Καλύτερα                               Ποσοστό ………%

  Χειρότερα                                  Ποσοστό ………%

Ίδια επίπεδα

 

Το 49% των ερωτηθέντων απάντησαν ότι πήγαν χειρότερα από την αντίστοιχη περυσινή περίοδο σε ποσοστό από 10-40%. Σε κάποιες περιπτώσεις το ποσοστό αυτό έφτασε και στο 60% !.

Το 35% των ερωτηθέντων απάντησαν ότι ήταν στα ίδια ποσοστά με πέρυσι.

Και το 16% των ερωτηθέντων κινήθηκαν αυξητικά σε σχέση με την αντίστοιχη πασχαλινή περίοδο σε ποσοστό 5-10%.
Οι επιχειρήσεις που ανήκουν σ’ αυτήν την κατηγορία είχαν σαν αντικείμενο κυρίως παιδικά ενδύματα και υποδήματα, λαμπάδες και είδη σπιτιού.

Χαρακτηριστικό είναι το άσχημο ψυχολογικό κλίμα που επικρατεί στους καταναλωτές που δείχνουν ιδιαίτερα συγκρατημένοι στις αγορές τους, κάτι που βέβαια επηρεάζει άμεσα την πορεία των επιχειρήσεων.

Σχολιάστε αυτήν τη δημοσίευση!

Πρέπει να είστε συνδεδεμένος για να μπορέσετε να σχολιάσετε.